Despre Noi Trans NICOLAESCU

Tel: +4-0745-638.910
Română

Despre noi

Trans Nicolaescu este o firma de transport intern si international de persoane, cu  sediul in municipiul Radauti, Str. Garii Nr. 33. Dispunem de autocare clasificate pe 3 si 4 stele care au in dotare:

  • aer conditionat;
  • instalatie audio - video;
  • scaune rabatabile;
  • 2 monitoare;
  • incalzire pe timp de iarna;
  • geamuri termopan;
  • retarder;
  • designul autocarului are la baza importanta sigurantei pasagerului, acest design denota lux, eleganta si stil in ceea ce priveste ornamentarea interiorului. Compartimentul pasagerului este aranjat in asa fel incat sa asigure pasagerului confort marit.

Autogara este o cladire moderna dotata cu:

  • sala moderna de asteptare, 
  • automat cafea, 
  • TV cablu
  • internet wireless
  • 2 grupuri sanitare ,
  • spatiu de depozitare bagaje.

Firma ofera clientilor servicii la o calitate superioara , isi indeplineste promisiunile din cadrul ofertei de servicii, respecta graficul orar al traseelor din cadrul ofertei de servicii dand dovada de corectitudine.
Obiectivul nostru este acela de a oferi clientului cele mai bune servicii.

  • Trans-Nicolaescu se obliga sa depuna eforturi pentru a transporta pasagerul si bagajele cu promptitudine in conditii de siguranta si comfort.
  • Orice amanare sau renuntare la biletul de calatorie se va anunta cu 24 ore inainte de ora plecarii.
  • Orice restituire se acorda numai titularului biletului.
  • Nici o plecare in cursa nu poate fi amanata din cauza intarzierii calatorilor.
  • In cazul neprezentarii calatorului la cursa, Trans-Nicolaescu va dispune de loc in interesul sau.
  • Rezervările telefonice sunt cu caracter orientativ și nu implică nicio relație contractuală. Orele afișate sunt orientative. Din motive independente de noi pot apărea întârzieri. Vă rugăm să luați în considerare acest lucru.
  • Trans-Nicolaescu nu isi asuma raspunderea cu privire la documentele de trecere a frontierei, necorespunzatoare sau incomplete.
  • Trans-Nicolaescu nu isi asuma nici o responsabilitate asupra continutului si cantitatii bagajelor, inclusiv raspunderea vamala. Calatorul este obligat sa respecte legislatia in vigoare cu privire la acest lucru.
  • Trans-Nicolaescu nu admite la transport animale.
  • Se admit gratuit la transport 30kg de fiecare persoana.
  • Copiii intre 2 si 12 ani au dreptul la transportul a 15 kg gratuit.
  • Calatorii sunt obligati sa-si supravegheze bagajele in statiile de coborare. In caz de neurmarire a bagajelor firma nu raspunde de acestea.
  • Plicurile fara valoare se vor taxa cu 5E sau contravaloarea in LEI la cursul zilei.
  • In cazul deteriorarii bagajelor in timpul transportului orice reclamatie se va face direct delegatului firmei in momentul ridicarii coletului; reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
  • Bagajele vor fi ridicate numai de catre purtatorul de tichet, iar in cazul coletelor primite, pe baza de act de identitate si semnatura.
  • Nu sunt admise la tranport materiale explozive, munitii, gaze comprimate, lichide inflamabile sau materiale iritante sau orice produs accizabil fara documente de provenienta. 

Călătorii despre noi

12 Sep 2025
Călător -
11 Sep 2025
Călător -
10 Sep 2025
Călător -
10 Sep 2025
Călător -
09 Sep 2025
Călător -
A făcut mai puțin timp
09 Sep 2025
Călător -
07 Sep 2025
Călător -
Actualizati pe site ora de preluare , la destinatie a ajuns exact la cat era scris . Soferul foarte atent si placut ca di colaborare.
07 Sep 2025
Călător -
07 Sep 2025
Călător -
04 Sep 2025
Călător -
Foarte punctuali și șoferii cu care am călătorit foarte profesioniști! recomand cu mare drag!!!!
02 Sep 2025
Călător -
Îmi pare foarte rău pt ca am luat bilete la Trans Nicolaescu .Șoferul a agresat verbal pe băiatul meu ca să se așeze unde apucă chiar dacă nu erau locuri disponibile.In faza de rezervare s-a promis un anumit timp de autocar și confort.Eu și fetița mea de 4 ani singurele locuri disponibile în capătul microbuzului deasupra motorului care emană căldura și gălăgie.Fiul meu de 14 ani în fața pentru ca așa a vrut șoferul. Nu este admisibil să se permită urcarea persoanelor deja în stadiu avansat de beție și permiterea acestora de a se urca la fiecare popas cu altă bere și rachiu. A fost o experiență foarte neplăcută de aproape 5 ore in disconfort total ,miros de betivani ,scandal și vorbe urate. Eu am făcut o alegere foarte greșită cumpărând aceste 3 bilete cu 60 de Euro cu speranța ca după 30 de anii să schimbat ceva în România.
01 Sep 2025
Călător -
01 Sep 2025
Călător -
30 Aug 2025
Călător -
1:30 întârziere am pierdut avionul mulțumesc
29 Aug 2025
Călător -
29 Aug 2025
Călător -
Doamne ferește! Încă nu am ajuns și are întârziere 2 ore! Înțeleg trafic, asfaltări, dar și o oră de opriri stânga dreapta când deja are 2 ore întârziere! Jalnică și comunicare dlui șofer.
29 Aug 2025
Călător -
28 Aug 2025
Călător -
Nu am avut aer conditionat , o clatorie urata
24 Aug 2025
Călător -
24 Aug 2025
Călător -
23 Aug 2025
Călător -
Excelent, mulțumesc
23 Aug 2025
Călător -
Nu e posib fara oprire
22 Aug 2025
Călător -
Am avut o experiență extrem de neplăcută în cadrul călătoriei cu autobuzul dintre București și Adjud. Autobuzul se afla într-o condiție inacceptabilă, fără aer condiționat, iar acest aspect a fost cu atât mai deranjant având în vedere temperaturile ridicate de afară. În interior, căldura era insuportabilă, iar pasagerii transpirau abundent chiar. Câteva persoane s-au simțit rău din cauza disconfortului termic extrem. Șoferul a efectuat o oprire într-un benzinărie pentru a încerca să remedieze problema: s-a constatat că lipsea curea de transmisie a compresorului de aer condiționat. Cu ajutorul câtorva pasageri, a reușit să monteze o curea de rezervă, ceea ce a dus la o întârziere a călătoriei de aproximativ o oră. Totuși, în ciuda acestor eforturi, aerul condiționat a continuat să nu funcționeze. Consider că este esențial ca mijloacele de transport să fie verificate temeinic înainte de a efectua călătorii de o asemenea lungime. Personal, nu voi mai rezerva niciodată servicii cu această companie
22 Aug 2025
Călător -
21 Aug 2025
Călător -
Șoferul ar trebui să fie mai respectos fata de clienți cel care l-am avut era mult mult mult mult mult needucat .