Despre noi
Trans Nicolaescu este o firma de transport intern si international de persoane, cu sediul in municipiul Radauti, Str. Garii Nr. 33. Dispunem de autocare clasificate pe 3 si 4 stele care au in dotare:
- aer conditionat;
- instalatie audio - video;
- scaune rabatabile;
- 2 monitoare;
- incalzire pe timp de iarna;
- geamuri termopan;
- retarder;
- designul autocarului are la baza importanta sigurantei pasagerului, acest design denota lux, eleganta si stil in ceea ce priveste ornamentarea interiorului. Compartimentul pasagerului este aranjat in asa fel incat sa asigure pasagerului confort marit.
Autogara este o cladire moderna dotata cu:
- sala moderna de asteptare,
- automat cafea,
- TV cablu
- internet wireless
- 2 grupuri sanitare ,
- spatiu de depozitare bagaje.
Firma ofera clientilor servicii la o calitate superioara , isi indeplineste promisiunile din cadrul ofertei de servicii, respecta graficul orar al traseelor din cadrul ofertei de servicii dand dovada de corectitudine.
Obiectivul nostru este acela de a oferi clientului cele mai bune servicii.
- Trans-Nicolaescu se obliga sa depuna eforturi pentru a transporta pasagerul si bagajele cu promptitudine in conditii de siguranta si comfort.
- Orice amanare sau renuntare la biletul de calatorie se va anunta cu 24 ore inainte de ora plecarii.
- Orice restituire se acorda numai titularului biletului.
- Nici o plecare in cursa nu poate fi amanata din cauza intarzierii calatorilor.
- In cazul neprezentarii calatorului la cursa, Trans-Nicolaescu va dispune de loc in interesul sau.
- Rezervările telefonice sunt cu caracter orientativ și nu implică nicio relație contractuală. Orele afișate sunt orientative. Din motive independente de noi pot apărea întârzieri. Vă rugăm să luați în considerare acest lucru.
- Trans-Nicolaescu nu isi asuma raspunderea cu privire la documentele de trecere a frontierei, necorespunzatoare sau incomplete.
- Trans-Nicolaescu nu isi asuma nici o responsabilitate asupra continutului si cantitatii bagajelor, inclusiv raspunderea vamala. Calatorul este obligat sa respecte legislatia in vigoare cu privire la acest lucru.
- Trans-Nicolaescu nu admite la transport animale.
- Se admit gratuit la transport 30kg de fiecare persoana.
- Copiii intre 2 si 12 ani au dreptul la transportul a 15 kg gratuit.
- Calatorii sunt obligati sa-si supravegheze bagajele in statiile de coborare. In caz de neurmarire a bagajelor firma nu raspunde de acestea.
- Plicurile fara valoare se vor taxa cu 5E sau contravaloarea in LEI la cursul zilei.
- In cazul deteriorarii bagajelor in timpul transportului orice reclamatie se va face direct delegatului firmei in momentul ridicarii coletului; reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
- Bagajele vor fi ridicate numai de catre purtatorul de tichet, iar in cazul coletelor primite, pe baza de act de identitate si semnatura.
- Nu sunt admise la tranport materiale explozive, munitii, gaze comprimate, lichide inflamabile sau materiale iritante sau orice produs accizabil fara documente de provenienta.
Călătorii despre noi
09 May 2025 Anonim
|
Ce parere sa va spun daca microbuzul o plecat fara mine din aeroport sunteti o companie rea de tot am asteptat dela ora 13 pana la 14 si no venit nimeni sau sa ma sune dela firma voastra |
|
08 May 2025 Dingu Stefan
|
|
|
08 May 2025 Anonim
|
Totul la superlativ. Recomand cu incredere |
|
06 May 2025 Voicu Sebastian
|
|
|
05 May 2025 Ionut Panainte
|
Nu se respecta programul si ruta traseului. Intarziere 1 ora si 10 minute tinand cont ca nu a fost traffic deloc. |
|
05 May 2025 Anonim
|
|
|
04 May 2025 BADARAU
|
|
|
04 May 2025 Anonim
|
|
|
03 May 2025 Anonim
|
|
|
02 May 2025 Anonim
|
Totul a fost excellent |
|
02 May 2025 Berza Mirela
|
|
|
02 May 2025 Anonim
|
Autobuzele sunt foarte vechi si pline de praf. Soferii dupa parerea mea sunt necomunicativi , ei trebuie sa fie mai ospitalieri si sa anunte chiar de la inceput cite opriri fac si unde. Cei de la dispecerat nu raspund la tel. iar soferii tin telefoanele inchise. Ar fi bine sa existe o comunicare mai buna si eventual sa fie anuntate din tim nr.tel. soferi. |
|
01 May 2025 Cornel Galatanu
|
|
|
30 Apr 2025 Oana Erimia
|
Cel mai prost drum din ultimii ani, cel putin de la pandemie. Intarzieri peste intarzieri. Ajuns la punctul de imbarcare mai greu, ajuns cu ~1.5 h la destinatie, aerul conditionat parca de 100 de ani, fiind la maxim. Nici trapa nu a vrut dl sofer s-o deschida, pe motiv ca "o zboara vantul", in conditiile in care asta ii este rolul si noi, pasagerii, nu suntem niste inculti care nu stim ce face o trapa. Are masina probleme de nu a vrut s-o deschida, existand riscul sa ne fie viata pusa in pericol pentru ca am calatorit intr-un autocar necorespunzator desfasurarii activitatii de acest gen? Motorul tura din greu, iar afara nu erau 40 de grade. Daca in aprilie nu face fata, in luna august cum va fi? Cand am cumparat biletele (doua), asteptarea mea nu a fost de 5*, dar cu siguranta mai mult decat un loc pe un scaun. E vorba de experienta, care azi a fost dificila, intarziata, ca intr-un furnal. Pana si trenul ala invechit ofera o experienta mai buna... |
|
29 Apr 2025 Anonim
|
O experiență de coșmar – evitați această firmă! Am călătorit pe 25 aprilie cu această firmă de transport de la Bacău la Otopeni, alături de familia mea, inclusiv un copil de 8 ani și un bebeluș de 8 luni. Pe site scria că vom călători cu autocar, dar în realitate a apărut un microbuz vechi, într-o stare jalnică. Condițiile din interior au fost absolut inumane: căldură insuportabilă, fără aer condiționat, mirosuri greu de suportat, spațiu aproape inexistent. Mașina se hurduca din toate încheieturile, iar siguranța părea ultimul lucru care conta. Am fost puși într-o situație fără ieșire – la ora 6 aveam avion, iar soțul meu trebuia să ajungă direct la muncă. Nu ne-a rămas decât să acceptăm această bătaie de joc. Site-ul induce complet în eroare și e clar că se bazează pe faptul că, în ultimul moment, nu mai ai alternative. O firmă care își permite să trateze pasagerii în acest mod nu ar trebui să mai funcționeze. Ceea ce promit online nu are nicio legătură cu realitatea. Dacă vă gândiți să cumpărați bilete de la ei, citiți recenziile și căutați alte opțiuni – sănătatea și siguranța voastră merită mai mult. |
|
29 Apr 2025 Murat
|
Autocarul și sistem de scaune nu era dupa bilete. Era cine undei găsești loc liber acolo sa sta. |
|
28 Apr 2025 Anonim
|
Probleme cu locurile prea puține |
|
24 Apr 2025 Julian Mart
|
|
|
24 Apr 2025 Farcasel bogdan
|
|
|
23 Apr 2025 Anonim
|
|
|
22 Apr 2025 Anonim
|
Șoferul a întîrziat cred că 40 de min. fără că să anunțe pe cine a și nici măcar cînd a ajuns să își ceară scuze. |
|
19 Apr 2025 Gheorghe Sturzu
|
traffic ..dar vinerea mare,asta e , soferul super |
|
19 Apr 2025 Mirila Violeta
|
|
|
18 Apr 2025 Anonim
|
Autocarul nu a avut aer condiționat, cu 24 de grade afară și autocarul plin de oameni. Pe site când faci rezervare, autocarul ar trebui să aibă AC, wifi, ecrane funcționale. Nu are absolut nimic. Conform programului, trebuia să facă 4:15 de la Otopeni la Bacău. În realitate a făcut 5:30 plus 40 minute întârziere la plecare. Am ajuns la destinație aproape 2h după ora programată. Eu înțeleg ca traficul nu poate fi evitat și șoferul trebuie să mănânce, dar ajustează programul să știe călătorii la ce să se aștepte. 2h după ora programată e inacceptabil! Data viitoare iau bilete la tren. Aproape același preț, comfort la care te aștepți în secolul 21 și ore programate pe care te poți baza. |
|
18 Apr 2025 Anonim
|
|